SF Ori ke tak Ori

 Entry kali ni agak heavy jugak. Sebab utama saya create entry ni kerana terlalu ramai yang tanya saya ori ke tak ori SF yang diorang guna/beli. Saya hanya boleh 100% confirm SF tu ori jika beli dengan saya atau dealer bawah saya. Kenapa? Sebab saya beli direct dengan owner SF. Tak banyak lapisan. Direct dengan owner SF. So saya tahu SF yang saya jual adalah ORIGINAL.


Kalau korang dah beli dengan orang lain, mohon jangan tanya saya SF tu original ke tak. Kenapa saya tak nak membantu mengenalpasti SF tu ori ke tak??
  • Saya sendir tak pasti 100% SF yg korang beli tu ori ke tak.
  • Saya tak nak rosakkan periuk nasi orang. 
  • Packaging sama sebijik, tapi adakah ianya ori? Kalau saya jawab ori, tp kenyataannya tidak, saya yg bertanggungjawab.
  • Packaging tak sama, tapi mungkin ianya ori. Maybe dealer masih jual packaging lama.

Banyak kemungkinan. Untuk mengelakkan daripada saya dari menfitnah entah siap-siapa, better saya jawab seperti dibawah :-
  •  "Boleh refer blog saya sfbeauty-subang.blogspot.com"
  • Sila tanya dengan orang yang jual tu ye
  • Kat blog saya ada gambar dan info untuk lastest packaging sf.. Boleh refer situ ye..

Tujuan saya mintak korang refer blog ni sebab saya nak pengguna buat decision sendiri berdasarkan info yang saya bagi kat blog. Rajin-rajin la baca apa yang saya post yer. Banyak info yang berguna untuk korang.

Jom tengok contoh-contoh pengguna yang bertanya saya tentang isu SF ori ke tak ori :-

SMS - 13 Feb 2014

Whatsapp - 31 Mar 2014

Whatsapp - 31 Mar 2014

Ada banyak lagi. Tapi malas nk cari. Hehehe..Ok la korang.. Hopefully korang faham... Terima kasih di atas kerjasama anda semua....

0 comments:

Post a Comment